HTML

Ivanhoe

A nevem Ivanhoe. 21 évet ültem emberölésért. Első fokon kötél általi halálra ítéltek. Nemrég szabadultam.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Mi lesz a sitten a köcsög pedofilokkal?

2009.11.22. 19:17 O'Connor

Elítéltek egy apát, mert fajtalankodott saját gyerekeivel, egy másik pedig 3 éves gyerekét ütötte agyon - nevelési célzattal. Hogy mi vár rájuk a börtönben? A legrosszabbra készüljenek fel!

A börtöntársadalomnak is van alja és teteje. Leginkább a gyerekgyilkosokat, a pedofilokat és a bebukott smasszereket vetik meg. Ők a börtön legalja.
A sitten a hírek szárnyakon szállnak, így egy-két nap alatt mindenkiről kiderül, hogy kicsoda és mit követett el. A fent említett bűnözőkre pedig külön vadásznak a bentiek. Vannak időszakok (pl. karácsony), amikor mindenki feszült. Ilyenkor ezeken a szerencsétleneken verik el a port.
A pedofilok és gyerekgyilkosok nagyrészt vézna, erőtlen és beteg emberek. Nem nehéz lealázni őket. Hogy mit csinálnak velük? Jobb napokon csak csicskáztatják őket: ők takarítanak, őket ugráltatják mindenféle aprócseprő dolgokkal, elveszik az ételüket, mondván úgysem szeretik például a sült húst.

Rosszabb napokon azonban elszabadul a pokol. Ismertem egy gyerekgyilkost, akinek hetekig elvették az ebédjét a zárkatársai, és beleöntötték a WC-be. (A klotyó bent van a zárkában, csak egy függöny választja el.) Ha nem akart éhen halni, akkor egy idő után a WC kagylóból is meg kellett ennie az ebédjét. Egy idő után meg is tette.
 
Rendszeresen előfordult, hogy az ilyen köcsögöket lekötözték az ágyhoz és úgy kínozták. A legdurvább azonban az volt, amikor meg is erőszakolták őket. Eleinte még lekötözték vagy lefogták és úgy... Egy idő után viszont betörtek és maguktól tolták le a gatyájukat. Említettem már, hogy a pedofil erőtlen, beteg ember. Ha egy nagy testű „állat" ráparancsol, akkor nem mer ellenkezni, mindent végrehajt.
 
A 21 év alatt sok pedofil és gyerekgyilkos köcsögöt ismertem. Undorodtam tőlük, de soha nem bántottam egyet sem. Egyszer a fürdőben egy galeri kikezdett egy ilyen szerencsétlennel. Visított, mint egy malac, sírt és könyörgött, hogy ne bántsák, de azok csak vérszemet kaptak ettől. Beszóltam nekik, hogy ne piszkálják azt a nyomorultat. Ennél többet nem tettem volna érte, mert még összemosnak vele, az pedig sokat ártott volna nekem.
 
Egyszóval, a gyerekekkel erőszakoskodók olyan nyomásnak vannak kitéve a börtönben, hogy 3-4 év alatt 30-40 évet öregszenek. Meg is érdemlik.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bloodysunday.blog.hu/api/trackback/id/tr481544479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gundel a Marson (törölt) 2010.01.22. 16:52:28

Ja bocsi. Azt hittem, bőrtönőr vagy. De látom, hogy nem.

Sok sikert a szabad világban!
süti beállítások módosítása